städning i sommarstugan

Hej! Nu har jag äntligen kommit hem från sommarstugan. Sov riktigt länge idag och när vi vaknade åkte jag och Jocke upp ganska direkt. Vi åkte ju även förbi hans stuga så vi stannade till och hälsade på hans farmor. Väl uppe i stugan tog vi fram lite utemöbler och så kom Anna och Daniel efter en stund och hjälpte oss. Det blev iaf lite bättre där uppe, men helt skinande rent är svårt att få, haha.

Lina påminde mej nyss om ett arbete som ska vara inlämnat om en vecka och jag är inte så sugen på att göra det ska jag säga ! Handlar om stress och sen är det en frågeställning som ingen av oss i klassen fattar, heja oss! Nej ska återgå till pluggandet nu..



Jag åker ju även till Norge imorn och ska jobba två dagar. Kommer hem på torsdag så ni behöver inte sakna mej allt för mycket ;) Ha det bäst! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0