träningsdags :)

Nu har jag varit riktigt duktig tycker jag! Har gjort klart diagnosen som inte var allt för svår och sedan har jag börjat med stressarbetet. Det går bra så fort jag  vet vad jag ska skriva om men sen får jag helt totalt hjärnsläpp ibland och då är det lätt att jag fastnar med något annat. Nu äntligen slipper jag plugga mer, för nu ska jag byta om och gå ner till strandvallen för att träna.. Ska bli riktigt skönt! Idag är det ju möte där de ska bestämma om det blir något herrlag kvar i slottsbron också, och jag håller iaf tummarna för att det blir det! (Y) Och blir det inte det så ska ni som bytte ifrån Slottsbrons A-lag för att sitta på bänken i Grums B-lag ha dåligt samvete! :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är de som bytt som kommer sitta på bänkan i grums b-lag?

2009-04-07 @ 19:38:31
Postat av: svar:

okej, nämner inga namn men nån finns det nog eftersom grums blir för många.. och jag hoppas ni fattar jag jag överdrev lite med denna texten och var lite ironisk :P men dålig stil tycker jag det är när man byter från ett lag till ett annat när de ändå ligger i samma serie :)

2009-04-07 @ 21:09:44
Postat av: Hmm

Grums spelar i 5:an, de har där emot ett andralag i 6:an.

2009-04-07 @ 21:23:20
Postat av: svar:

ja men det är ju det jag menar. Alla som byter från slottsbron platsar ju inte i a-laget säkert. Och då tycker jag det är lite konstigt att de byter från ett a-lag för att spela i ett b-lag i samma serie :P sen menar jag ju inte att detta gäller alla ;)

2009-04-07 @ 21:43:07
Postat av: Anonym

kan ju va så att de har ambitionen att spela i Alaget och får bättre träningar i Grums, där med utvecklas de mer och tar en Alagsplats på sikt....vad vet ja....

2009-04-07 @ 21:59:46
Postat av: svar:

ja, så kan det va :) jag vet inte jag heller :P men tycker det är himla tråkigt att det inte kommer bli något herrlag. Det har alltid funnits ett herrlag i slottsbron ju ..



vilken diskussion ! det gillar vi (Y) :)

2009-04-07 @ 22:09:22
Postat av: Henka

tyvärr inget lag...

2009-04-08 @ 10:56:20
Postat av: Anonym

fan också ..

2009-04-08 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0