vinst mot värmskog

Hejhej! Nu har jag kommit hem efter en heldag med fotboll. Dagen började med ett träningspass i en och en halv timme klockan elva och efter det så grillade vi lite korv och fikade en timme, sedan tränade vi en gång till och efter det bjöds det på tacobuffé. Jättegott! Sedan efter det tog vi lite enskilda kort som ska läggas upp på hemsidan och började ladda inför matchen. Fick vara med ändå efter några återbud. För denna matchen var egentligen för de som inte har tränat så mycket än så att de får känna på bollen och så, men gjorde mig inget att jag fick va med. Ångrade att jag hade käkat så mycket tacos bara för jag hade ont i magen under matchen :( Vi vann i alla fall med 6-4 efter ett tag och jag undrar vad vi höll på med egentligen? Vi kunde ju ha vunnit med tvåsiffrigt om vi inte hade missat alla chanser :O Men är vi dåliga på att göra mål så är vi. Men när det var tio minuter kvar så skärpte vi till oss och gjorde fyra välförtjänta mål! Kan säga att jag verkligen inte är nöjd över min insats idag, nej fy fan ...

Hoppas att jag vaknar upp med ett annat humör imorgon för jag orkar inte med mig själv så som jag är nu.. Får trösta mig med att alla har sina dåliga dagar.

Ha det bäst ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske borde gjort nått mål :D ja tror det sitter i tröjorna, vi var ju jävligt ineffektiva dom senaste åren :>D

2009-04-26 @ 21:08:21
Postat av: elin

hehe, ja kanske ;) men tror inte han som hade haft min tröja var en målgörare, så det satt nog i ;D haha

2009-04-27 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0