fotbollssöndag

Godmorgon alla pigga! Okej, kanske lite sent att säga godmorgon nu ? Eller nej, det är faktiskt sommarlov och de flesta jag känner brukar sova tills nu.. Jag själv har faktiskt varit vaken någon timme tidigare idag. Vaknade hos Jocke runt elva och eftersom jag ska spela match idag så tänkte jag att det skulle vara bra att gå upp lite tidigare, men elva är ju inte speciellt tidigt.

Får väl be om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår. Men jag satt ute i solen hela dagen (så länge solen var framme) och läste en bok av Liza Marklund. Nobels testamente hette den och verkade vara väldigt bra. Har inte kommit så långt än ;) Resten av dagen igår, när solen gick i moln alltså, var jag med Jocke. Blev lite grillning här hemma på kvällen och sen film hemma hos honom.

Och idag så kommer hela dagen bestå av fotboll! Ska nämligen iväg till Edane (?) och spela mot Kronan och om jag har förstått det rätt så ligger det ganska långt bort. Så jag kommer inte vara hemma förän ikväll, men vad gör det ? :) Fotboll på söndagar är ganska soft ändå.. Fast idag ska vi fan vinna, vi har inte råd med mer förluster eller oavgjorda matcher, men tyvärr är det så de flesta matcher slutar ändå :S Får hoppas att Kronan inte toppar sitt lag så som de gjorde mot Deje iaf. Det finns nog en liten chans att de gör det eftersom vi vann med 7-1 sist. Men det är bara bita ihop och kämpa!

Nej nu ska jag packa det sista och sen äta mat och gå iväg till samlingen. Vi hörs ikväll! Puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0