helg

Nu är det äntligen helg! Eller äntligen och äntligen? Har väl inte längtat så mycket till helgen nu och det kan nog bero på att vi har haft en så lugn vecka. Idag hade vi till exempel bara en lektion som var idrott som vi körde skiten ur oss på! Vi var röda och svettiga, i alla fall var jag svettig(inget ovanligt)! Haha . Jag hann till och med hem så att jag var hos Jocke elva och kunde gå och lägga mig och sova en timme och det behövdes. Jag ska ju nämligen spela match ikväll med Div 5 laget och då behöver jag vara utvilad.. Känner att jag ska ta denna matchen som ett rejält träningspass! För när annars brukar man springa i 90 minuter?

Kan bara säga en sak om idag, och det är nog att jag har slagit rekord i att se mest sliten ut. Idag var en sån dag då jag verkligen inte orkade bry mig om hur jag såg ut.. Vaknade upp på morgonen och såg mig i spegeln och insåg att tre nya finnar kommit upp under natten (all choklad kanske?) men orkade inte bry mig, sen drog jag på mig Jockes gigantiska mjukisbyxor och en slapp tröja plus mammas jacka.. Herregud! Men äsch inget jag brydde mig om precis, är lite skönt att inte bry sig ibland. Önskar bara att jag var en sån person som såg perfekt ut jämt även om jag var nyvaken med rufsigt hår och kläder som ser ut som helvete.


Ha en bra helg allihop! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina

du är ALLTID perfekt elin! Hur du än ser ut :D

2009-08-29 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0