inneboende hos Josefin

Hej! Nu har det varit dålig uppdatering och det är på grund av att jag har bott hos Josefin ett dygn. Och under tiden jag har varit med henne har vi hunnit med mycket! Vi har hunnit med två hockeymatcher, cyklat hem i spöregn(!) , badat bastu, myst med Anna och Sara, sovit i samma säng som Anna och Josse (haha), tittat på två filmer, lagat lasagne.. Ja och mycket mer! Har varit mysigt i alla fall men nu är jag hemma igen och skaladda upp för en ny vecka, och jag är laddad till tusen för imorgon börjar inte en vanlig skolvecka utan imorgon börjar våran APU! Och som jag nämnt tidigare så ska jag vara på makeupstore och det ska bli askul! Kommer dock bli en väldigt kort dag imorgon eftersom jag har individuellt val på morgonen och sen fotbollsmatch på kvällen, men några timmar blir det i alla fall.

Hoppas alla ser fram emot den nya veckan lika mycket som jag gör! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: josefin

gillar att du bor hos mig gummsis :D

2009-08-30 @ 20:51:37
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0