lerig och blöt match

Nu är jag hemma efter en riktigt blöt och lerig match! Det ösregnade nästan hela matchen och var stora pölar med vatten och lera som man sjönk ner i när man sprang i dom. Jag hade ju oturen att spela just där det var mest lerigt så hade lera överallt! Matchen blev i alla fall 0-1 och vi spelade jättebra! Kunde ha blivit oavgjort lika gärna för det var en riktigt jämn kämparmatch. Efter matchen åkte jag och Sara till ishallen och tittade på sista perioden av hockeyn, för vi har blivit riktiga nördar nu och följer dom varje match!! Nej så illa är det faktiskt inte men det känns som att folk tror det. Nu sitter jag faktiskt hemma helt själv! Erik är hos pappa och både mamma och Emma är ute på fest och krogen. Typiskt att Jocke ska ha grabbkväll hemma nu också, men dom ska ju även upp tidigt imorgon så kanske inte var någon idé att va med han ändå. Det är väl nyttigt att vara själv ibland?

Blir nog en tidig kväll för mig så jag får sova ut ordentligt. Det ska bli skönt faktiskt..
Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0