rensning av garderoben

Nu är jag hemma från träningen, som för en gångs skull var rolig! Fan, så kanske man inte får säga.. Äsch, jag får det nu faktiskt, för jag måste ju vara ärlig. Har fått lite tacos i magen nu och mamma kommenterade att jag åt ovanligt mycket! Bra för mig det. Nu ska jag väl fortsätta med att städa mitt rum, började ju nämligen ett evighetsarbete förut och rensade min garderob och fixade så jag kan lägga in kläder i ännu en garderob för att få lite mer plats. Har även slängt ut en stor kasse med kläder som jag inte använder.. Man har nog mer kläder än vad man tror egentligen. Men det är lite konstigt faktiskt, för varje dag jag vaknar och ska välja kläder så känns det som att jag inte har något att ta på mig.. Men ändå väller garderoben över med kläder. Det är och kommer alltid vara ett mysterium.. Galgar (stavas ?) har jag alltid för lite av också.. Vill ju så gärna hänga upp alla mina kläder eftersom det lätt blir högar och skrynkligt annars, och hur mycket galgar jag än köper så är det alltid något klädesplagg som inte får en galge.

Oj gud vad jag babblar om galgar och garderober hit och dit.. Tänkte bara slänga in några ord nu innan jag går och lägger mig. Blir ju en tidig kväll idag eftersom det är en viktig match som väntar oss imorgon.. Derby mellan slottsbron och grums har väl ingen missat! Om ni har det så vet ni det nu ;) Hemma är det i alla fall, på strandvallen. Tid är jag inte riktigt säker på men tror det är runt sju!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0