skolstart

Idag var det första skoldagen för mig och det var faktiskt itne alls jobbigt att gå upp imorse som jag hade trott. Men det kanske beror på att det är första dagen, lär väl bli trött snart.. Vi gjorde faktiskt inte så mycket idag utan fick mest information och gjorde upp vad vi ska göra för ettorna på torsdag men jag berättar inte vad vi ska göra för det är en hemlis!

Nu ska jag gå ner i köket och ställa mig och laga mat (tråååkigt), sen ska jag åka iväg till grums och umgås lite med Josse och Sara, sen senare ikväll ska jag och Josse gymma! Måste komma igång nu, för tro det eller ej, men jag har tappat mycket träning när fotbollen drog igång.



Hoppas ni haft en bra start på veckan! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0