städning

Ibland är det jobbig att jag valde det största rummet. Man måste ju faktiskt städa det också! Jag är inte den som älskar det precis heller. Men är det stökigt så måste man väl. Min enda stol jag har i rummet är överfull av använda och provade kläder som jag slängt där. Det är till och med så illa att det ligger en stor hög i sängen också, nu när jag inte har sovit så mycket hemma så blir det väl så. Helst skulle jag vilja åka iväg och blunda för röran men så fungerar det inte har lilla mamma förklarat för mig ca en miljon gånger idag. Det är väl bara logga in på spotify, sätta på en spelningslista, höja volymen och börja! Så kanske lilla mamma blir nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0