tvådagars

Nu har jag än en gång varit i torsby med mina underbara brudar och festat. Kan lova er att det var en helgalen kväll och då menar jag verkligen GALEN! Slutade ju tyvärr med astmaanfall och akuten för stackars bergh :( Men jag hoppas det är bra med dig nu gumman! Och jag kan nog inte sluta säga det, men vilka underbara tjejer man har i klassen, älskar er till tusen!

Igår när jag kom hem från torsby var det snabba ryck ner till strandvallen för att pynta paviljonen som vi skulle ha kräftskiva med laget i på kvällen. Även den festen var galen! Slutade tyvärr lite tidigt på grund av lite strul som jag inte märkte av men jag hade lika kul ändå och drog på efterfest istället. Vi hade ju fint besök från slovenien också, en kille som ska gå gymnasium här uppe och så kan han ju inte svenska heller och ful som jag är ska jag ge han en kräfta och så säger jag så här :" this is a.. ..fish?" Jag visste ju fan inte vad kräfta hette på engelska! Sen bryter jag av klon och sticker den i munnen på han och säger suck! Då kunde jag inte vara kvar längre för jag skrattade så mycket!

Det luktade inte gott idag iaf, det luktade fylla och kräftor! Blä! Men som tur var är vi så duktiga städare så nu är det fint igen. Resten av dagen idag ska jag bara slappa, ska träffa Josse sen också så får se vad vi hittar på.

Ha en fortsatt bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0