291209

Ojojoj vad det var dött här! Ber om ursäkt! Men jag har faktiskt jobbat, jobbat och jobbat.. Och gissa vad jag ska göra sen? Jo jag ska jobba! Haha, vilket liv jag har. Men när lönen kommer är jag nog ganska så nöjd!

Gårdagen, natten igår och dagen idag har jag varit med Jocke, och det är väl honom jag varit med mest under lovet kan man väl säga. Var ju hos Anna i lördags och det lät riktigt mysigt det de planerade och därför är jag riktigt sugen på att planera för oss också! Och det blir planering imorgon. Skickade runt ett par hundra sms igår till alla brudar och försökte pussla ihop det på något sätt och till slut gick det! Så vi ses väl runt ett hos Julia imorgon (stimmet:D)?

Har fortfarande inte hittat några skor att ha på nyår men det löser sig nog. Kanske är bäst att satsa på platta skor i denna snön? Haha, annars lär man väl ligga i snödrivorna fler än en gång under kvällen ;) Ska se om jag hittar något på rean imorgon. Va ju i stan och kikade lite igår och jag kan bara säga det att det finns inte någonting på rean! Detta är hemsk.. Köpte en cardigan och vantar, men de var ju såklart inte på rea.

Ska väl se efter nyår också om jag kanske kan fixa mig en ny mobil också! Det är välbehövligt och det tror jag de flesta som känner mig håller med om!

Hoppas ni har ett bra jullov! Puss&kram ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad jobbar du med?

2009-12-30 @ 18:54:09
Postat av: svar till Stina

Jag jobbar med telefonförsäljning på makalös i karlstad! :)

2009-12-30 @ 21:04:44
Postat av: Stina

okej, jag funderar på att söka ett liknande jobb. Hur är lönen och hur trivs du med det?

2009-12-31 @ 00:16:16
Postat av: svar till Stina

man har ju en fast grundlön och provision, jag som är under 18 tjänar ungefär 10 kr sämre i timmen än de över 18 år. Men kommer man upp i provision så jämnar det ut sig. Jag tycker att lönen är helt okej! Jag jobbar ju bara två dagar i veckan och jag tycker verkligen det är värt det! Kanske lite tråkigt ibland men när pengarna kommer så är det inte så farligt. Tycker verkligen du ska testa på det! :)

2009-12-31 @ 12:52:22
Postat av: Stina

Tack för hjälpen och tack för en bra blogg. Du gör verkligen jättefina sminkningar!

2009-12-31 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0