god jul på lucia?

GOD JUL.. säger vi här hemma hos familjen Elfström ikväll! Varför? Jo syrran flyttar nämligen upp til branäs imorgon och kommer inte vara hemma på julafton. Kommer kännas tomt faktiskt.. Därför har mamma gjort lite god mat och så ska familjen + pojkvännerna komma hit och fira. Julafton på luciadagen är det inte många som har!

Vet ni vad det värsta är med att det är julafton idag? Jag pluggar! När fan har man behövt plugga på julafton förr? Nej detta går inte ihop..

Kommer faktiskt bli tomt här hemma utan Emma, ibland tycker jag att det kommer bli skönt men innerst inne kommer det nog vara jobbigt. Har ju alltid haft min syster här hemma liksom? Det bästa är ju att hon inte ska till andra sidan av jordklotet utan bara till branäs så jag kan ju hälsa på!




syskonkärlek♥

Kommentarer
Postat av: syrran

du måste komma och hälsa på, kommer sakna dig... <3

2009-12-15 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0