isklumpar till fötter..

Nu har jag precis kommit hem från bandyn. Var inte den bästa matchen jag sett genom tiderna men som tur var vann dom med 6-4! Det kändes skönt även om det blev lite nervöst på slutet.. Det var hemskt hur mycket jag frös också. Jag hade klätt mig med långkalsonger, stora mjukisbyxor, termobyxor, sockor, mammas fodrade stövlar, flera lager tröjor och en fleecetröja+ vantar, mössa och halsduk och ändå frös jag! Mest frös jag nog om fötterna, men inte så konstigt eftersom mina fötter brukar vara iskalla vanligtvis. Trodde de skulle gå av där ett tag, och näsan den ska vi inte ens prata på hur kall den var..

Är hemma nu för att värma upp mig lite, ska få lite mat i magen också och sen ska jag ner och titta på nästa match och frysa fötterna av mig igen. Men vad gör man inte för bandyn? Jag ska väl vara nöjd nu när vi äntligen har is. Det skulle dock inte skada om det var några grader varmare..

Känns lite konstigt att man inte ska till skolan imorgon. Tror faktiskt inte jag har fattat att vi har jullov nu.. Känns fortfarande som man ska upp tidigt imorgon, men jag kan faktiskt sova så länge jag vill och det ska jag faktiskt göra också! Älskar att sova, speciellt om man har någon bredvid sig ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0