jag lever!

Hej alla sötnosar! Här har det varit tyst några dagar! Men jag har ju faktiskt jullov ;)

Åkte ju direkt till Jocke efter jobbet i måndags och ärligt talat har jag varit där ända tills nu. Har myst runt i hans mjukisdress och bakat julgodis och haft det skönt de här dagarna.. Knappt varit utanför dörren.. Eller jo, där ljög jag! Jag fick faktiskt åka iväg med Jocke till vårdcentralen för att ta halsprov. Det är nämnligen hans tur att bli sjuk! Så nu är det han som äter penicillin, och jag måste väl tyvärr erkänna att det var jag som smittade han. Får hoppas att han inte smittar mig igen bara!

Har sett att ni söta läsare varit duktiga och kommenterat, det tycker jag om och fortsätt gärna med det! Ska försöka svara på det ni skrivit också men inte nu tyvärr.. Ska faktiskt ta och packa in de sista julklapparna, tvätta lite kläder och duscha innan. Men det kommer svar, dock lite senare!

Ha det bäst så länge! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0