jobb

Hej gårdagen blev riktigt mysig hemma hos jocke Godis, ett bad och Harry Potter gjorde kvällen lyckad! Har äntligen sett den nya Harry filmen nu och jag som är världens nörd tyckte den va jättebra. Har ju läst böckerna redan och allt såg exakt likadant ut i filmen som jag hade tänkt mig!

Idag däremot har jag jobbat och det gick riktigt bra idag med, fick till och med några femman skraplotter för att jag sålde så bra och på dom vann jag 15 kronor! Haha, värt eller?

Nu har vi precis ätit tacos hela familjen plus våra två bonusbarn som mamma säger, Jocke och Andreas alltså. Alla sitter där nere och tittar på Filip och Fredrik så då tänkte jag att jag kunde passa på att göra mig uppdaterad i bloggvärlden, eller ska jag säga "stilvärlden" kanske? Måste ju veta vad mina brudar haft för sig under helgen och då är det bra att mina sötnosar har bloggar allihop!

Imorgon börjar skolan igen efter en kort helg, snart är det jullov och innan det ett antal prov att göra! Men det är bara att kämpa på.



Jocke och Gizmo den svarta katten som förövrigt är kär i mig! Han kan faktiskt inte slita blicken från mig eller kunde inte det igår i alla fall, blev lite obehagligt efter ett tag..



work work work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0