middag hos Lina

Hejhej nu sitter jag hemma hos Lina i hennes kök helt ensam. Hon och Julia har precis gått iväg till wallinders för att köpa allt inför ikväll. Sötnosarna ska ju fixa förrätt, varmrätt och efterrätt till oss. Hela kittet alltså men vad det innehåller är ju hemligt än så länge. Har ju sett inhandlingslistan men jag som är så kass på maträtter förstod ju inte vad det skulle bli! Haha..

Köpte mig nyårsklänning förut också och det blev inte den som jag visade på bilden utan en annan från HM faktiskt, en svart.. (Kan tänka mig vad Anna säger om att jag har svart på mig när jag är höst! hahaha) Men det bryr jag mig faktiskt inte om..

Ska försöka lägga upp en bild snart på den, sen är det ju bara skor som ska fixas! Klänningen var ju riktigt billig så ska nog lägga ner mer på skorna och så får jag inte glömma sminket heller! Det kommer garanterat bestå av mycket glitter och strasstenar!

Nu är det väl bara vänta in flickorna! Jag kommer ha en supermysig kväll idag, tack brudar för att ni är så underbara ♥

 

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0