på bättringsvägen

Godmorgon inatt var den första natten på några dagar som jag sovit ut helt utan att vakna varje gång jag varit tvungen att svälja. Har ju börjat på min penecillinkur nu och jag börjar faktiskt redan känna mig bättre i halsen men jag tvekar på att det är de där pillrena. Funderar på att skita i dom eftersom det ändå kommer ta ner mitt immunförsvar till noll! Så jag har ju ännu större risk att bli mer sjuk då..

Men eftersom halsen har blivit lite bättre så tror jag att jag ska försöka få i mig lite mat, för det enda jag har ätit på två dagar är två apelsiner och några glas cola! Jag dör snart! Är så himla hungrig men tidigare har ju halsen och febern hindrat mig. Och vet ni en till sak det har hindrat mig från? Duschen! Ni ska bara veta vad ofräsch jag är! Av febern har jag svettats som en gris fram och tillbaka så jag har känt att det vart lite onödigt att duscha om jag ändå svettar ner mig lika mycket igen. Och sen mitt hår då, det ska vi knappt prata på! Ser ut som att någon har kletat ett smörpaket i skallen på mig!! (okej, överdrev nog lite..)

Idag är det ju nobeldagen och det enda jag vet om nobeldagen är att vi har massa aktiviteter i skolan. Men vad är egentligen nobeldagen? Är det då när alla får sina nobelpris och äter nobelmiddag eller? Okej om jag hade tänkt lite innan kanske jag hade kunnat lista ut det utan att fråga, men det är väl typiskt mig att inte ha någon koll på grejer alls och sen ställa någon dum fråga utan att tänka efter innan.. Tror nog Jocke kan hålla med mig i detta fallet i alla fall, stackarn har fått stått ut med mycket i sina dar!

Vet ni vad jag ska göra idag då? Jo jag ska plugga psykologi! JA VAD KUL :D Neheru det är det faktiskt inte, och Lina ju mer jag tänker på det ju mer sugen blir jag att välja körsång till våren!



 ibland måste man få ha lite kul! det är faktiskt tråkigt att vara sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG ELIN! <3 lider med dig gör jag också... krya på dig hjärtat<3<3<3<3<33 / bergis

2009-12-10 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0