ren och fin

Hallå igen! Renare än vad jag är nu går nog inte att bli! Stod nog i duschen i en timme ungefär! (eller det kändes som det i alla fall) Var så frusen så var tvungen att tina upp i några minuter också innan jag började med hela processen med hårinpackning, peeling, ansiktsmask och rakning.. Det tog sin tid kan jag ju säga men det var otroligt skönt! Har nyss smörjt in mig och hoppat i min mjukisdress och ska sätta mig och titta på paradise nu såg jag precis när jag tittade på klockan! Sen ska jag sova..



(härligt stor finne jag fick häromdagen på hakan som ni ser! Det värsta var att den smög sig på mig under dagen i skolan, det är inte roligt..)

Imorgon ska jag följa med hem till Lina efter skolan för hon och Julia är så söta så dom har bjudit vårat gäng på middag hemma hos henne imorgon kväll! Ska bli riktigt mysigt eftersom jag även ska spendera natten där. Sen på fredag är det ju kyrkan och avslutning som gäller och sen är det jullov! Det kom precis lägligt kan jag lova..

Nu blir det paradise och fixning av naglar..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0