underbara tjejer man har

Hej! Gårdagen var nog den mysigaste jag varit med om på länge! Ärligt talat finns det inte ett sånt tjejgäng som klickar så bra som vi gör! Jag har aldrig kännt så här förut faktiskt, jag tror jag är kär.. Haha, nej men jag vet att jag älskar er så himla mycket. Man mår bra med er runt sig och det känns aldrig fel och vi kan verkligen prata om allt, även om vi spinner på lite extra på allt hela tiden. Men det är ju det som är så speciellt med er, och eftersom ni är så speciella så är ni så himla underbara. Okej jag skulle kunna sitta här hela kvällen och berätta hur mycket jag älskar er, men det skulle bli så tråkigt men jag tror ni fattar hur mycket jag älskar er ändå!

Lina och Julia gjorde i alla fall jättegod mat! Först fick vi förrätt, det var som små snittar som smakade vitlök med massa gott på, en liten aptitretare bara;) Sen fick vi varmrätten som bestod av hasselbackspotatis, fläskfilé, sås och sallad.. Sen fick vi en jättegod efterrätt som bestod av någon sorts muffins med smält choklad, varm hallonsås och grädde! Brudar måste säga att det var jättelyckat! Tack ♥

Jag, Julia och Sandra sov ju över hos Lina sen och det blev mycket snack och vi somnade väl runt halv två någon gång. Idag hade vi ju bara avslutning i kyrkan, vilket var ganska mysigt ändå.. Så nu har man jullov då! Känns ingen större skillnad och jag har inget speciellt planerat än så länge heller, men det kommer nog.



Den väldigt goda efterrätten vi fick igår som på något sätt fick oss att tänka på hur bajsfulla vi skulle bli på nyår! Haha

Kommentarer
Postat av: lina

ååh sötnos!<3<3 Jag är också kär i alla våra tjejer (L). Ni ÄR SÅ FINA ÅÅÅH JAG ÄLSKAR ER!

2009-12-18 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0