ändrade planer

hejsan! nu är jag äntligen hemma igen och jämt när jag har planerat något så kommer det något annat ivägen som gör att jag måste ändra planerna. Idag hade jag ju bestämt att jag skulle hjälpa mamma i lägenheten , men så ringde syrran och sa att jocke nylén (slottsbrons ordförande)hade ringt och sagt att han ville ha ett möte med några ur damlaget så idag klockan sex för han hade några nya planer. Så jag , emma , malin och jessica kunde komma ner och fick mycket information och förslag som vi tog till oss och som vi ska höra runt med så snart har vi kanske ett fast beslut. Jag vill inte berätta något här i bloggen i förväg innan det är bestämt , men jag kan säga er att det är på gång!

det blev ju tyvärr inte så myket med insändaren heller , men jag har i alla fall börjat och det känns bra faktiskt. Ska alldeles strax åka till jocke och sova där också , och imorn i skolan så ska ju någon komma och visa GHD's stylingtänger för oss imorn, och sedan ska vi arbeta med det hela dagen och så ska troligtvis jag , linnea, ida och viktoria redovisa vårens trender som vi är ganska så försenade med eftersom någon har varit sjuk varje gång vi ska redovisa.

fick choklad av brorsan nu, min kväll är räddad ! + att jag får var med min goding ;)

vi hörs imorn efter skolan! puss&kram

-

föresten jag har ju inte nämnt det här än , men våran lärare Jenny är med barn! ett stort grattis till henne ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0