bloggar

tittade nyss på klippet från imorse av vakna med the voice när kenza var med och visst är det så att man har en bild av hur hon ska vara . Jag blev lite smått chockad över hennes röst , jag vet inte varför men det kändes som att hon hade en ljus röst men när hon börjar prata hade hon ganska mörk röst .. kan ju bero på att hon var lite förkyld men ändå .. konstigt att man har så förutfattade meningar om folk , inte bra egentligen , eller så länge det inte är negativt är det väl inte så dåligt men .. fast kan ju säga att kenzas röst inte chockade mej lika mycket som blondinbellas tvdagbok gjorde ! innan jag hade sett bella live så följde jag hennes blogg med nöje , men efter tvdagboken slutade jag helt med det ett tag och läser nu bara ibland .. undrar om tvdagboken var så bra egentligen ?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Precis ;-) Det finn ju faktiskt folk som gillar din blogg :D Don't like it? Don't read it

2009-02-05 @ 14:35:43
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0