färganalys

hejsan :) idag har skolan varit ganska så dryg , har haft färganalys hela dagen vilket går ut på att titta på en massa olika färger och ifall de är kalla och varma osv.. vi tog även reda på vilka årstider vi var i ansiktet och i håret, jag var en höst i ansiktet - vilket inte många är hörde jag , men jag var heller inte en självklar höst utan kunde även vara lite vår . Håret mitt var vår , och både vår och vinter är varma årstider så jag är varm! jag förstår om ni inte fattar ett skit av vad jag har babblat om nu , men jag kan lova er att det är jättekul när man lär sig .. för man ser verkligen vilken skillnad det blir är en människa får på sig rätt färg , eller fel färg ! har man fel färg så försvinner man nästan , men har du rätt färg så framträder du mer..

just nu sitter jag och käkar choklad och halsar vatten .. jag har kommit in i en sån fas nu att jag måste ha choklad ! förut tyckte jag choklad var gott men inte så gott , nu är jag nästan beroende ! och vattnet dricker jag pga av huvudvärk som börjar komma , och det är inte så skönt att ha huvudvärk när man ska dansa senare..

känner att jag inte har så mycket att dela med mej av idag , det kanske beror på att det är måndag ? varför finns måndagar egentligen ? de är så dryga och det kanske beror på att det är första dagen på veckan och länge kvar till helgen ? vad vet jag ..

vi hörs, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

ah men vi kan ta det imorn eller något (: <3

2009-02-02 @ 20:07:24
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0