fest

hejsan ! nu är jag äntligen uppe. gårdagen var mycket lyckad men började inte så jättebra kanske .. efter lite krångel med buss och en bil som körde på josefine så var jag inte så jättetaggad , men väl på kronoparken (!) hos jesper så  vände vi på humöret och gjorde det superlyckat ! vi träffade ju även lite nytt folk vilket var kul ;) nu bjuder jag på bilder från kvällen istället , enjoy!



dance all night long ;)



sötnosar ;)



jag hittade jespers supermysiga tofflor som jag var nära att ta med hem ! haha



people !



så gulligt kort ;) jonas och jocke va det va ?



vissa var taggade till tusen ! ;)



och anna , ja vad mer finns det att säga , bilden talar för sig själv ;)



söta idol-josse och kvällens festfixare jesper ! :P



jag älskar er brudar och det finns inga som är så underbara som ni är ! jag är så himla glad över att ni finns , skulle inte klara mej en sekund utan er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är också helt underbar :D

2009-02-07 @ 13:49:36
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0