FLYTT

godmorgon! hur mår ni idag? jag mår alldeles utmärkt , men är lite trött. Och vet ni idag flyttar vi! Ställde klockan på sju imorse och sedan dess har jag hjälpt till med att flytta grejer. Blev helt slut av att bära lådor ner för trappen, och sen upp igen för att hämta nya. Set tog på mina krafter kan jag lova, och man har inte så mycket energi på morgonen heller så jag blev lite smått svimfärdig :S Ska snart åka till skolan , har ju sovmorgon idag vilket passade perfekt. Första lektionen är idrott och jag hoppas att jag orkar återhämta mej lite innan den.. efter det så har vi engelska och på svenska lektionen ska vi få information och de individuella valen som vi snart ska välja och jag har nästan inte en aning om vad jag ska ta. Kanske klarnar upp för mej senare. Efter skolan så vet jag faktiskt inte vad som är hem längre.. för till huset är det onödigt att åka eftersom det inte är så mycket grejer kvar, sen så är det säkert inte klart i lägenheten heller än. Jag frågade mamma vart vi skulle äta förut och hon såg lite fundersam ut men sa sen "det får nog bli pizza". Helt klart godkänt av mej! Ska ju träna ikväll också och efter det hem till jocke och sova, så detta kommer troligtvis bli mitt enda inlägg idag. Men jag lovar er att ni får höra mer om hur det har gått idag direkt på morgonen imorn! :) hoppas ni får en bra dag! puss&kram



mycket sliten!

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jo, det är bra med mig! hur är det med dig då? Kram!

2009-02-19 @ 19:52:08
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Julia

lika snygg även om du är sliten:DD

2009-02-20 @ 16:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0