hot hot hot

nu har jag precis kommit hem från träningen. och idag var jag ju inte så jättefrisk så jag, emma och jessica var ute och gick med stavar istället medan de andra friskusarna sprang! och jag kommer ha träningsvärk i ryggen imorn . Visst der man ut som en kärring när man går med stavar men det ger så bra mycket mer än att bara gå .. man får bättre tempo, bättre rörelse med armarna och träning för både rygg och armar ! mycket bra .. efter träningen så badade vi ju även bastu ! första gången vårt lag använder den faktiskt , vilket är mycket dåligt . Jag vet att jag har använt den en gång , efter en grusmatch med 92-laget med grums .. men mer bastubadande ser vi fram emot i vår ! skönt var det kan jag lova .. jag bjuder nu på lite heta bilder från bastun !





alltid lika glada och goá ! älskar er <3 (ser ni ångan ? :P)

Kommentarer
Postat av: malin olsson :)

ihhhh, de var riktigt kul att vi gjorde en sån här grej :) ser fram emot det fler gånger ;D <3333

2009-02-05 @ 21:03:03
Postat av: malin olsson :)

ihhhh, de var riktigt kul att vi gjorde en sån här grej :) ser fram emot det fler gånger ;D <3333

2009-02-05 @ 21:03:54
Postat av: elin

ja det gör jag med ! :D <333

2009-02-05 @ 21:04:41
Postat av: frida

Jah det var sköj!

måste bara säga att vi icke var så fagra på kortet HAHA!

2009-02-07 @ 19:39:38
URL: http://fridajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0