klippning - klar

okej , detta får bli det sista inlägget för idag . Idag har jag fått ganska mycket gjort , men ändå är det mycket kvar ! rensningen av garderoben gick ju bra till en början , men sedan fastnade jag vid symaskinen istället , så det projektet är bara halvklart så det blir att ta tag i imorn.. klippte ju josefin nyss också , och det blev bra . Ganska så bra att det finns folk som är frivilliga att bli klippta av mej faktiskt , för jag måste ju träna mej :)

imorn är det ju skola och om jag inte minns fel så har vi färganalys hela dagen , och efter skolan ska jag nog träffa min älskling , om jag hinner innan hans träning förstås :P sen på kvällen blir det dans igen ! och hoppas det blir roligare, vill nästan byta lärare :S vi hörs imorn istället .. 

puss&godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0