konstig händelse på bussen

hejsan , nu har jag nyss kommit hem. skoldagen idag var dock kort , vi hade ju inställd svenska och engelska så slutade efter idrotten då vi spelade handboll. haha , ni skulle sett mina målvaktstalanger ! efter idrotten åkte jag till skolan en sväng och hämtade lite böcker (pluggis), sen åkte jag in till stan och införskaffade en ny foundation. efter det tog jag ett bussen hem och jag måste bara berätta vad som hände på bussen!

när jag satt och väntade på att den skulle åka från busstationen så kommer det in en alkolist på bussen , och jag tänkte direkt sätt dej inte bakom mej, men så sätter han sig ju såklart bakom mej.. och efter ett tag börjar han även prata med mej och frågar vad klockan är till en början , sedan säger han att jag ser väldigt bra ut och hade en snygg uppsättning i håret - alltså uppsatt i en tofs? haha , sen frågar han vad min motivation med livet är och om jag inte vill bli narkosläkare , för det enda man behövde kunna var vad 1+1 blev och så skulle man vara svensk tydligen.. sen frågar han mej om min ålder och säger att jag är 16 , och han blev förvånad för han trodde att jag var 22 (?) sedan frågar han mej om jag spelar mågon sport och jag berättar då att jag spelar fotboll , och då säger han att han är släkt med stefan holm och att jag skulle kontakta hans doktor för han kunde sträcka ut min ryggrad så att jag blev 15 cm längre på två veckor . (jaha?:S haha) sen sa han även att han även att han var en känd målare som målade vackra tavlor men de blev inte sålda för att det skulle konkurrera ut alla andra tavlor så de var för bra för att säljas :S sen frågade han vad min pojkvän höll på med för sport och jag sa då bandy , och då hade han tydligen varit bäst på det när han var 13 år och skulle komma med i boltic och landslaget men han var mycket snabbare på skridskor än alla i laget så han blev petad .. sedan babblade han på med ännu mer lögner och jag kunde knappt hålla mej för skratt ! han sa sen efter , varför säger jag det här till dej egentligen?  ja du , bra  fråga !

ja , det var dagens händelse ! haha . solade med syrran när jag kom till grums och sedan tog vi oss en promenad hem .. så nu sitter jag här och väntar på mat.. uppdaterar senare istället , puss&kram

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAH! va rolig ;)<3

2009-02-05 @ 18:34:04
URL: http://jharaldsson.blogg.se/
Postat av: viktoria

HAHAHAH fyfan vad störd! :D

2009-02-05 @ 22:26:19
URL: http://viktroiabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0