köpstopp!

hej! nyss kommit hem från skolan har har precis tryckt i mej några pannkakor. Kan bara säga er att jag var nära på att stanna hemma idag eftersom jag sov väldigt lite inatt. Var hos henka och tittade på film igår och jocke ville ju inte åka när jag ville det , så jag somnade gott i henkas soffa och kom hem någon gång efter 12. okej, det var väl inte så jättesent , men det var sent för mej! jag orkade ändå pallra mej upp ur sängen 20 minuter innan bussen gick och åt lite frukost, tog på mej kläderna och gick till bussen. Ganska så ofräsch har jag känt mej hela dagen kan jag lova er! men idag har vi haft färganalys och tränat på att titta på varandras hår och ansikte och på eftermiddagen så skulle vi sminka varandra. Men inte en vanlig sminkning, utan ena ansiktet skulle vara sminkat varmt och andra kallt. Och det var ganska coolt att se skillnaden och vad man passade i. Synd bara att jag inte har några kort.. Vi tar ju kort med skolans kamera men de bilderna kan jag ju inte ta med hem, och därför så måste jag köpa mej en egen kamera snart ! har sagt det ett bra tag , men det har aldrig blivit av. Fast det kommer nog ta ett bra tag till för jag har sagt till mej själv att ha typ köpstopp ett tag nu. Det beror till viss del på att jag knappt har ett öre kvar sedan förra studiebidraget även om jag inte köpt så mycket(?) och sen så vill jag ju kunna ha pengar. Min plan är att köpa så lite som möjligt för nästa studiebidrag och när studiebidraget kommer i mars så får jag börja handla igen.. Usch, det är så svårt!!! men jag har bestämt mej nu .. jag ska klara det! haha , vad snål och fattig jag låter! men har man ingen egen inkomst så kan det bli så här när vårkläderna och skorna kommer :)



skönt att mysa i skolan med syrrans varma fleecetröja!

-

nu snart när mamma kommer hem så ska vi åka in till ikea, och om jag har tur kanske jag får med mej något hem idag! sen efter det så blir det dans.. så därför kommer ni nog inte höra så mycket mer av mej idag,. det var därför inlägget nu blev så långt. Om ni har tur så kanske jag hinner med ett till när jag kommer hem från dansen ikväll, annars hörs vi imorn! ha en fortsatt bra dag, puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

Ja det var jättetrevligt! :) hur har din dag varit?

2009-02-16 @ 19:23:41
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0