köpt tapeter

hej! nu har jag nyss kommit hem och efter skolan blev jag hämtad av mamma och emma och så åkte vi raka vägen till stuvbutiken för att titta på tapeter igen. Och idag köpte vi tapeterna som kommer sitta i mitt och emmas rum , och det blev inte de tapeterna jag hade bestämt första gången utan ett par andra guldiga med vitt blommönster . jag tyckte de var lite snyggare och så ska jag ha de tre andra väggarna vita till , och den guldiga som en fondvägg alltså. tror det kommer bli skitsnyggt ! har tyvärr ingen bild på tapeten eftersom det var en beställningsvara , men de kommer på fredag så förhoppningsvis kan jag lägga upp en bild då .

Väntar just nu på mat, och efter det ska vi börja packa saker i bananlådor. för nästa vecka ska vi börja flytta de lite större grejerna och mamma har redan planerat att ragga upp emmas kompisgäng och jocke som bärhjälp, haha .. men jag måste säga att jag är lite orolig. Detta är första gången jag flyttar kan man säga , för första gången jag flyttade var jag två år så jag kommer inte ihåg så mycket. Jag är faktiskt lite orolig för att jag inte kommer känna mej hemma i lägenheten . tänk om det känns som att det är någon annans hus ? därför är det så underbart skönt att det är nyrenoverat så att det inte luktar någon annan människa där inne , för då skulle jag dö ... men jag oroar mej säkert bara i onödan , klart det kommer bli bra :D

pga av att vi ska börja packa idag så hinner jag inte träna heller :( okej, jag skulle till gymmet vilket är frivilligt av mej men jag blev lite sur ändå .. så Josefin , jag får följa med dej på fredag! ;D

vi hörs senare ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahdu , på fredag ;)<3

2009-02-10 @ 20:15:44
URL: http://jharaldsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahdu , på fredag ;)<3

2009-02-10 @ 20:15:47
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0