krasslig :S

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från skolan , slutade ju tidigare idag eftersom jag struntade i matten . ajjabajja elin ! men jag mår helt enkelt inte bra , för imorse när jag vaknade hemma hos jocke så hade jag så ont i halsen så att jag nästan började gråta, och sedan var jag så öm i kroppen så att det kändes som att jag hade sovit på golvet. Men det hade jag inte gjort , jag hade tydligen legat och hållt om jocke stenhårt heeela natten så att han knappt kunde röra på sig , oops ! :) jag får skylla på att jag inte har en aning om vad jag gör när jag sover ..

har en del att göra här hemma också .. jag har blivit en sån person som lägger de tråkiga men viktiga grejerna åt sidan och gör något annat istället , men nu jäklar måste det bli en ändring ! det första som står på schemat just nu är att äta mat ! sen ska jag ta tag i novellen och göra den superbra , jag måste kämpa med detta nu .. sedan ska jag även städa mitt rum ! jag började ju med att rensa ut garderoben för några dagar sen och just nu ligger alla kläderna kvar i olika högar på golvet i mitt rum :O efter det ska jag åka och träna med josse och sofia tror jag .. ska bli skönt , ävern om jag inte är fullt frisk så brukar det bli bättre efter att man har tränat lite , eller tvärtom .. får hoppas på det första !

vi hörs lite senare ! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0