ledig

hej ! nu har jag nyss kommit hem . Sov hos jocke inatt och hade sovmorgon så kunde ligga kvar i hans säng ända till klockan tio då jag vaknade och var otroligt pigg! tog mej lite frukost och så och sedan begav jag mej till yellow sun för att få lite färg. Det passade ju faktiskt väldigt bra denna dagen då vi har en ledig dag . När jag hade solat klart så tog jag mej även en promenad i det fina vädret. Blev faktiskt riktigt sugen på att åka pulka då ! synd bara att jag inte har någon att åka med , haha ..

nu snart ska jag faktiskt sätta mej med lite skolarbete. Ska ju skriva en insändare i svenskan och jag ska nog skriva om att slottsbrons if ska få fortsatt bidrag till bandyn nästa år . Det är ju något jag är intresserad av och kan saker om så då borde det bli lite lättare. Ska även hjälpa till att packa ännu mer saker sen när mamma kommer hem . Och idag är det exakt en vecka kvar tills vi flyttar ! :O shit ...

och ikväll är det dags för ännu en springträning , och det blir nog jag som håller i denna träningen med eftersom emma är sjuk .. Vi ska nog även bada bastu denna gången med .. Och vet ni ? på lördag ska vi träna med herrlaget i värmlandsbro , haha .. ja vi får väl se hur det går !

nej nu måste jag kila , vi hörs senare ! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0