måndag och taggad ...

... ja det kan man faktiskt säga att jag är , kanske beror på vädret kanske beror på något annat ? kan ju säga att det var mer än ett dygn sen förra inlägget och så lång tid mellan inläggen brukar jag inte ha , haha . men det beror faktiskt på att gårdagen spenderades helt och hållet med jocke ! vi tittade på hockey, åt pizza och myste med hela familjen westberg och sedan åkte vi och gjorde henka lite sällskap och tittade på film ; the hurricane. någon som har sett den ? jag kan i alla fall säga att det var en riktigt bra film , i samma stuk som remember the titans och Denzel Washington var ju med i denna filmen också !

idag i skolan har vi hållt på med dagsmakeup igen och det är lätt :) sedan har jag suttit och skissat klart skissen på hur emma kommer se ut på onsdag ! och för er som inte vet , så ska vi ta med oss en varsin modell och sminka och styla den så som vi tycker att en karaktär i ett manus ser ut . emma är en rymdtjej ! lägger in en bild på hur skissen ser ut lite senare . Jag har även inhandlat jättesnygga paljetter som hon ska få i ansiktet så detta kommer bli jättesnyggt ! just nu ska jag nog ta mej något att äta och senare åka in till karlstad igen för att dansa , vilket jag inte är så sugen på .. tyvärr , men det är inte lika kul längre :(

vi hörs senare! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0