rensning

hejhej , handbollen förut var riktigt spännande men grums förlorade tyvärr med ett mål eller något :S mycket tråkigt eftersom de lika gärna kunde ha vunnit matchen :/ jockes match har jag ingen aning om än så länge eftersom den fortfarande spelas .. just nu håller jag på att rensa min garderob , men förstår ni vad svårt det är ? jag kan inte slänga kläder för jag tänker alltid att det kan behövas någon gång , vilket resulterar i att min garderob svämmar över av onödiga kläder ! ska försöka slänga så mycket jag kan och resten ska vi nog skänka bort till välgörenhet . Ett bra initiativ tycker jag , för varför slänga bort när man kan ge till behövande ? jag ska nog plocka fram symaskinen senare också , så att jag kan sy in lite fler jeans , så att jag vet vilka jag ska slänga eller ha kvar .

uppdaterar senare ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: vickan ;D

jag kan gärna ta över lite :D

2009-02-01 @ 18:59:27
URL: http://viktoriabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0