skolan

hej ! har nyss kommit till skolan och sitter och har data, ska ju försöka mej på ännu en uppgift idag och har som mål att bli klar och få 100 % på det ! sen efter lunch har vi ju matteprov också , som jag hoppas att det går bra på ! jag har ju en enorm tur att jag har lätt för matte och förstår det mesta , men just nu känns det som att eva har varit lite yr så jag är inte riktigt helt säker på vad som kommer på provet . efter skolan sen ska jag lämna mina skor hos malin , eftersom anna skulle låna dom ikväll , sen så åker jag nog direkt hem och börjar göra mej i ordning .. förlåt josefin , men vi hinner nog inte träna , det blir så stressigt :/ och kvällen kan jag säga er att jag längtar till ! efter förra gångens misslyckande så försöker vi igen och denna gången ska vi till en riktig fest (!) i stan , som inte tar slut så tidigt haha :P

nej vi hörs nog mer efter skolan ska ni se , ni får ha en bra fredag ! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0