tränad

hejsan , nu har jag nyss kommit hem från gymmet och idag åkte vi dit tidigare för att slippa alla folk under tjejstyrkan .. men när vi för en gångs skull är lite smarta och tänker så så var det typ noll pers på tjejstyrkan ! har ni redan gett upp brudar ? orkade inte med så mycket idag för jag är så öm i kroppen vilket inte är så skönt , så just nu skulle det inte sitta fel med en massage, och därför vet jag vem jag ska ringa ! hihi ..just de - jocke . sover troligtvis hos honom idag med om han orkar med mej en natt till ;) jag vill ju så jättegärna se klart dokumentären (ironisk) .. haha , han har laddat ner en dokumentär om world trade center och i den dokumentären hade de tydligen en konspirationsteori om att USA sprängde tornen själva :S han har ju tjatat om att jag ska se den , och har sett början iaf , får väl kanske fortsätta se den ikväll och se ifall jag också blir lika övertygad !



nej nu väntar ägg, rostat bröd och varm oboy på mej ;) hörs imorn , puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0