bjuden på semlor

godmorgon! jag kan tänka mej att alla som har lov nu sover till ungefär denna tiden? men jag var faktiskt uppe i tid imorse.. Detta på grund av att jocke skulle åka iväg till sälen klockan tio, så det var bara att gå upp och bli hem skjutsad runt halv tio.. säger som henka sa till mej förut, "nu börjar mitt sportlov på riktigt!". haha, nej då.. kommer sakna min jocke väldigt mycket faktiskt!

idag har jag blivit hembjuden till anna för att äta semlor med brudarna som inte har åkt till sälen. Ska bli riktigt mysigt, och vad sött av anna! passade perfekt nu när jag faktiskt inte hade en aning om vad jag skulle göra idag. fast innan jag drar vidare till anna så ska jag till huset för att köra bort min moped till lägenheten, och önska mej lycka till! jag kan ju knappt cykla när det är snö ute, hur ska jag då klara att åka moped utan att ramla ?! blir ju även fotbollsträning ikväll som jag kommer få hålla i, men när det är springträning så är det inte så svårt. Bara att springa en runda och få alla att hänga med !




nu äntligen funkar det att lägga in bilder , så här kommer en försenad bild på min sängram. Från ikea- MALM, ekfaner



ha en bra dag!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0