svårt att blogga

hej! det har varit dåligt med bloggande för min del nu och så kommer det troligtvis se ut ett tag framöver också. Eftersom vi just nu är mitt inne i en flytt så har jag inte så mycket tid, och samtidigt så kommer bredbandet försvinna under några veckor. Hur ska jag klara mej? som tur är har jag nog någon som är snäll och lånar ut sin dator till mej och i värsta fall får jag gå hem till pappa. Pappa bor ju ganska nära nu så det blir nog min lösning (Y)

Idag var det första natten jag sov i lägenheten och eftersom min säng fortfarande står i källaren fick jag dela säng med mamma, haha. Kunde ju inte sova så länge heller eftersom hon gick upp klockan halv sju !! usch .. men lyckades somna om ett tag och gick upp halv nio. Då åt jag lite frukost och gjorde mej iordning och sedan tog jag och syrran bilen och åkte till ikea. Inhandlade lite småsaker som kuddar, osthyvlar, och det viktigaste av allt - taklampor till våra rum! har ju glömt att berätta att rummen är färdiga nu med tapetsering och målning. Och det blev riktigt snyggt! fick lite smått panik bara när mamma sa att de hade klantat till sig med mina tapeter! men som tur var så fixade det sig ändå..

har ju träning i värmlandsbro sen också och även idag ska vi träna med herrlaget och efter det ska jag nog va med jocke. Kan ju även berätta om vad jag ska göra imorn också eftersom jag troligtvis inte har tillgång till någon dator.. Så imorn ska jag nog kanske till grums och titta på KM i fotboll, sen ska jag titta på när jocke spelar bandy. Och det är tydligen en jätteviktig match för både laget och jocke ;) Och efter det ska jag nog flytta in i mitt rum ! skönt kan jag säga att det ska bli .. fast det kommer nog bara stå en säng där i några dagar .. Kom ju på nu att jag har lite bilder på lite blandade saker att bjuda på , så titta och njut!



så här blev tapeten i mitt rum, Vad tycks ?



haha , bra fult med vagnsparkering på ikea!



hoppas ni får en trevlig lördag! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Henka

du har fått konkurrens om läsarna.. haha . vi syns i v-bro :D

2009-02-21 @ 14:55:57
URL: http://carlsbergsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0