fest

hejhej! nu har jag nyss kommit hem från jocke. Gårdagen var mycket rolig. Kvällen började ju med träning med herrlaget kan man ju säga , vilket var roligt . fast jag hade inte förväntat mej att dom skulle vara så många ! efter träningen så var det bara att duscha och skynda sig hem för att senare dra upp till henka och börja dricka lite smått. Sen drog vi vidare till spinning, (raggarklubben i slottsbron) som några hade hyrt . Vi hade tyvärr fått höra att det var 18 års gräns men vi kom in ändå. Var faktiskt ganska många som var under 18 där så .. Träffade mycket roligt folk där och dansade typ hela tiden. Men kvällen blev tidig för mej , åkte hem med jocke runt ett och hann faktiskt hem och käka lite makaroner innan jag åkte till honom och sov. Jag vet faktiskt inte vad det är med mej när jag har druckit och kommer hem, förra gången så gick jag in i duschen och duschade klockan fem på morgonen. Men jag kan faktiskt säga att det var otroligt gott med mat igår, haha .

jag måste bara tacka jocke för att han offrade sin cola imorse! den gjorde min dag bättre :)

sitter just nu och gör en läxa som vi har tills imorgon på färganalysen. Och den är riktigt svår .. det blir kanske inte rätt , men har jag bilder så är det nog bra i alla fall. Ska hjälpa mamma lite snart också och sen titta på när jocke spelar klockan ett. Vi hörs troligtvis efter matchen! puss&kram

(ska försöka fixa lite bilder från igår också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0