lycka till allihop !

hejsan :) just nu sitter jag och gör ingenting , visst är det konstigt att man bara kan sitta ner och göra ingenting ? haha .. okej , sitter vid datorn och kollar runt lite men hur kul är det ?

gårdagen spenderades med jocke, och vi satt och kollade på massa avsnitt av hjälp . Så jäkla stygg serie egentligen , men men ;) jag var astrött så somnade i jockes knä, så vi la oss ganska tidigt . Jocke gick ju upp tidigare än mej imorse eftersom han skulle till västerås(tror jag?) och spela match . och jag håller tummarna stenhårt för att det ska gå bra för min älskling idag , för det är folk från hammarby där och tittar på honom ! har önskat honom lycka till så mycket det går och hoppas på det bästa nu :)

och så vill jag säga till jonas andersen att sluta ringa sådär till jocke på morgonen ! vissa människor sover faktiskt då ..

senare idag ska jag till grums med josse och nicke för att titta på när brudarna spelar handboll . Viktig match mot hellton idag har jag hört , så jag säger lycka till , till er med ! efter det ska jag hem och rensa ur min garderob och fixa lite , sen ikväll vet jag inte vad som händer .. kan ju bara säga att denna helgen har gått otroligt fort :O knappt hunnit gjort något känns det som , och imorgon börjar en ny skolvecka redan ! och idag är det ju även 1:a februari , gud vad tiden går fort ..


 

jaja , uppdaterar med senare ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: korre ;)

kläderna du inte ska ha, GE MIG ! :D

2009-02-01 @ 13:46:27
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0