årets första inlägg !

hejsan ! nu skriver jag årets första inlägg faktiskt :) ganska så cool , man borde ju kanske skriva något speciellt ? men det räcker nog att berätta om gårdagen , för den var speciell ! det började hemma hos fröken nathalie i grums , med en massa god mat, fruktsallad, singstar och dans ;) sen runt halv tio så gick jag , anna och sara mot slottsbron, till folkets hus :P fast vi hamnade hos david en stund innan där det bjöds på shottar ;) efter det gick vi äntligen till folkets hus ! där var det en massa folk och det var riktigt roligt ! sen kom ju tolvslaget , då alla samlades ute och jag fick kramar och pussar från alla håll :P det bästa var att min älskling var i närheten ! :D efter tolvslaget blev det återigen dans , och jag dansade så mycket igårkväll att jag har ont i fötterna idag! det kan ju bero på mina skor också ;P

festen spårade ju trots allt inte ur ! som alla fester brukar göra här :) men det blev en del bråk , fast mellan tjejer den här gången :S och jag hjälpte faktiskt till lite , (a) var ju en tjej som blödde på hela benen och då kan man ju inte bara stå där och titta på liksom :) så tog med henne till toaletten och tvättade henne , vilken insats ! :D sen så blev ju toaletterna förstörda hörde jag :S och vad arg jag blir på sånna personer ! varför åka på en fest och förstöra ?! skaffa er ett bättre liv säger jag bara ...

min nyårsafton var iaf superlyckad ! och tack alla ni som var där för en underbar kväll :)

och än en gång , GOTT NYTT ÅR !

(bilder kommer senare när jag fått dom, hade inte kameran med mej tyvärr :/)

Kommentarer
Postat av: sofie

tack så mycket! :)

2009-01-19 @ 02:32:37
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/
Postat av: sofie

för att du hjälpte mig med mina knän och sådär tänkte jag :)

2009-01-19 @ 04:28:10
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0