dra ut en tand ? :O

godmorgon ! nu har jag nyss kommit hem från tandläkaren och de kom fram till att de skulle göra något åt min framtand ! gött :P fast de sa att jag skulle bli tvungen att dra ut en tand och sedan ha en sån där gom ett år och sedan en skena bakom tänderna :S jag har aldrig i hela mitt liv dragit ut et tand och heller aldrig borrat och jag är livrädd för att dra ut tänder :O de som har dragit ut tänder har berättat för mej att det knakar som fan , och det kommer inte jag klara av ! kommer vara skit nervös när det gäller , men vad gör man inte för att få fina tänder ? ;) ni som har dragit ut tänder , gör det ont ? :S föresten, jobbigt att gå runt med en gom ett år också :O ta ut när man äter , sätta in efter att man har ätit bla bla bla ... men sånt är livet :)

ska snart åka in till skolan och förbereda för våran redovisning om vårens trender inom smink och hår ;) ska blir riktigt kul , för jag är taggad att prata inför folk nu eftersom det var ganska så kul sist ;) jag blir bara modigare och modigare med det där , för ett tag sen kunde jag lika gärna ha gått och dött men så är det inte länge ;) hihi

nej vi hörs efter skolan , puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Mr.P

de gör inte ont å dra ut en tand för du e troligtvis bedövad men sen kommer du vara där me tungan hela tiden asså. btw galet vackra ögon..

2009-01-28 @ 22:54:12
Postat av: jennie

jag har dratigt ut nästan 10 tänder och det är inte alls så farligt som det låter :) Det går snabbt och visst knakar det lite men inget du tänker på för då är den ute lika snabbt :)

2009-01-29 @ 08:19:07
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0