:)

hejsan :) nu har jag nyss duschat klart och ätit och så :P var ju och tränade lite med josse och sofia i gymmet förut , men det var ju proppat med folk så det var nästan inte kul ens :/ tränade en timme med styrka iaf och drog oss sedan hemåt :) ska snart åka till jocke och sova hos honom , för imorn ska jag till tandläkaren 8.20 och be om tandställning ;) haha , vill ha det faktiskt dum som jag är , har redan haft det men en utan mina framtänder har gått tillbaka en bit och jag vill ju såklart ha snygga tänder så då ska jag be om en tandställning :) skolan börjar ju halv elva , så där hade jag tur :) har typ bara redovisning imorn :) ganska skönt , sen efter skolan ska jag vara med på ett möte och lära mej hur man gör en portfolie :P 

puss&godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0