första skoldagen avklarad :)

hejsan ! nu har jag nyss tittat på ett avsnitt av one tree hill , som jag älskar :) kan se både det och OC hundra gånger om ! idag var det ju första skoldagen och vet ni ? det var inte det minsta jobbigt att gå upp imorse , för jag somnade inte ens inatt ! låg och försökte sova och tittade på klockan hela tiden , sista gången jag tittade på klockan var den tio över fem och då täntke jag "äh , jag ska ju ändå upp snart?" väl i skolan så började vi med att sminka varandra , bara basen då :P jag jobbade med Malin A som olyckligtvis har fått körtelfeber men ändå orkar vara i skolan :/ stackare .. vilken tur att jag är immun mot det , hade körtelfeber när gick i åttan och det var inte kul kan jag lova ! :P förutom makeup så tränade vi även på att kamma benor och rulla hår på spolar , som var såå drygt .. inte kul att rulla , ta ur , rulla , ta ur .. men träning fick vi iaf :P fick också reda på att vi har shamponeringsprov nästa vecka, och veckan efter det har vi prov i basmakeup :) sen hade vi något mer tror jag ?

detta halvåret skulle jag däremot tippa på går fort :P eller hoppas på det iaf ! för januari månad kommer nog rinna förbi av bara farten , och februari är ju en kort månad och då ska vi även börja flytta grejer :P i mars så flyttar vi ju in och ska även åka till branäs i slutet av månaden :) sen kommer april och maj med alla smålov , eller iaf några lediga dagar , sen är det ju sommar ! eller hur ? fort kommer det gå och jag ska försöka ta vara på allt innan dess :)



nej uppdaterar mer efter träningen ikväll, datorn hänger sig :/

puss&kram !

Kommentarer
Postat av: jessica

vart ska ni flytta? :-)

2009-01-07 @ 22:51:42
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0