foundationprov

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från skolan :P stannade ju ett litet extra tag på stan med viktoria och fikade och pratade om lite allt möjligt ;) och märker att vi är ganska lika faktiskt , bara att hon är bra mycket pratigare än mej fast vi tänker rätt lika ;) haha ! idag hade vi ju foundationprov på morgonen och jag som bad att få en med bra hy, fick vicky som nyss varit i thailand och solat och var neger + lite bränd och flagnad på vissa ställen :S skitsvårt men gjorde väl så gott jag kunde och fick VG vilket jag är mycket nöjd med :D och efter  lunch så började vi med ett nytt case :) det var inte så stort men vi blev indelade i tre olika grupper och skulle ta reda på trenderna under våren 09 :) våran grupp fick det roligaste tycker jag , hår och smink ! ;) det blev mycket bra och redan på onsdag ska vi redovisa det ;) kan ju visa lite bilder senare på sminktrenderna i vår ;)

träffade även sofia på bussen hem och det var mycket trevligt att sitta och prata med henne ;) pratade ju lite om helgen som var och så .. och viktoria hade tydligen fått ett sms av mej klockan fyra på natten i lördags där det stod "jag äls hemma", haha och det var menat att jag skulle skicka till mamma ! men mamma fick detta sms istället "ja ah penna" .. haha , hon måste ha undrat vad fan jag höll på med ! men jag halvsov faktiskt , fast sen klockan fem hade jag gått upp och duschat också ;) var väl lite sugen bara !

ikväll börjar ju dansen igen :) och för er som inte vet det så dansar jag street på dansstudion i karlstad , och min lärare heter branca :) och jag hoppas att det kommer bli kul ! har ju tyvärr jätte ont i magen men får hoppas att det går över ! ska ju även vara hemma imorn igen , eftersom vi kunde jobba hemma med svenskan och engelskan denna veckan med :) skönt ! vilket tur att våra lärare förstår att man lika gärna kan jobba hemma med sånna saker :P så att man slipper åka till skolan för en enstaka lektion :) skönast är det ju för dom som åker 12 mil varje dag :O jag förstår er inte ! jag hade flyttat på en gång :)

vi hörs senare , puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0