girls night :)

hej igen ! nu har jocke nyss varit här en stund :P vi tog det lite lugnt och så ;) men nu har han åkt igen eftersom han skulle upp till henka och jag ska till anna snart :) eller när dom har tränat klart .. och på tal om träning så fick jag nyss reda på att träningen i värmlandsbro är inställd imorn på grund av en vattenläcka :O fan , jag som var så sugen på träning inomhus på konstgräs !!! men det blir att träna på egen hand istället , så får vi vänta tills nästa helg istället :/

men men , får väl försöka fördriva tiden ett tag tills anna hör av sig ;) sen blir det att pallra sig dit och mysa med mina brudar (hoppas på massvis med godsaker också! haha). sen senare/inatt när jag ska hem så ska jocke möta upp mig och sova hos mej , mmmmysig ! :P



så här har jag sett ut idag då ;)

-

hoppas ni får en trevlig kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0