i skolan :P

sitter i skolan just nu och har data :P  har nyss gjort klart wordtestet och fick 100%, duktig jag ! :D slutar snart nu också , hoppas jag iaf :) sen har vi lunch och efter det en lektion med eva bennis kvar , alltså matte :) vilket inte är så jobbigt .. slutar 20 i 1 , gött ! efter skolan vet jag inte om jag ska stanna kvar på stan en stund och vänta på jocke eller om jag ska åka hem direkt och vänta på han där :P är ju sugen på att köpa en mjukisdress som jag har sett på en affär , men vet inte om den finns kvar så vi får se :P

så efter skolan blir det jocke en stund alltså , sen ikväll blir det filmkväll med mina brudar hemma hos anna :) hoppas vi tittar på lite bättre filmer denna gången ;) haha .. imorn , ska jag ju upp tidigt också , eller tidigt och tidigt ? jag ska upp i tid iaf för att hinna vara med min älskling igen innan träningen :) har ju träning i värmlandsbro nu , och tiden är klockan fem till halv sju :P kanske inte den bästa tiden men det duger , skönt att få tider där ändå :P

nej nu ska jag fortsätta med pluggadet , är ju riktigt bra på data nu ;) fått 100 % på allt hittills tror jag , vilket motsvarar MVG ! nej men ha det så bra så länge så hörs vi senare !

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Jonas

jag elr ;) HAHAHA

2009-01-09 @ 11:00:48
URL: http://jonasandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0