ikea

hejsan :) nu har jag nyss vaknat och klockan är kvart i tolv :O fan också ! jag hade ju en smygplan igår att gå upp tidigt , alltså klockan åtta och gå ut och gå eller något bara för att vakna :P men sen när klockan ringer klockan åtta så kändes det som att jag hade sovit fem minuter bara :O tänkte då , skitsamma det är sista dagen på lovet :P men hur ska jag kunna somna ikväll eller komma upp  tid imorn ? :S det återstår att se ... 

idag ska jag , mamma och emma åka in till stan , till ikea :P för att än en gång titta efter möbler ! får hoppas att vi hittar något fint , vet iaf en sängram och ett smink/toalettbord där som jag ska ha till mitt rum :P ahja,  ska gå och äta frukost nu , så vi hörs senare !

puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0