i'm dead

hejsan , nu är klockan nästan elva och jag sitter här och käkar spagetti och köttfärssås ! nu är jag sugen på mat :D har mått så dåligt hela dagen så att pizzan jocke kom med inte ens var lockande , jag tog en bit men slutade äta ganska snabbt .. kan lova er att jag har varit helt död hela dagen :O dagen idag har jag spenderat med jocke , han kom hit och så tittade vi på bandyfinalen , fast vi somnade båda två :P sen har vi åkt till kil och hämtat tobbe och vart hos henka och tittat på film :P världens sämsta också ! en dansk film där alla dog typ :S

imorn börjar ännu en skolvecka och jag är inte så jätte taggad :/ men jag känner att jag måste tänka lite mer positivt så går det nog lättare :) kom ju även på att vi har foundationprov imorgon och jag har glömt tagit med boken hem och jag blandar alltid ihop concealern ! :S får snabbläsa innan lektionen imorn :P jag hoppas på att få någon med perfekt hy ;) sen imorn så börjar ju dansen igen , och det ska bli jäkligt kul !






nej nu ska jag försöka sova och så får ni ha det så bra :) vi hörs imorn , puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0