inga nyårslöften

ja , så är det .. det blev inga nyårslöften för mej detta året :P jag har tänkt på det där jättelänge men aldrig kommit på något , visst finns det många småsaker man skulle kunna ha som löften men det är bara onödigt .. sånna saker kan man orda upp ändå utan att ha en massa dumma löften :P jag känner att jag är så pass positiv och målmeveten att om jag vill ordna upp något eller ändra på det så gör jag det .. visst , vissa saker kan vara svårare än andra men inget är omöjligt ! kom ihåg det , vill man en sak tillräckligt mycket, är positiv och tror att det ska funka så gör det det också :) det kan ta lång tid , men i slutändan så går det :D

nej gud , känns som jag håller ett tal för er nu xD hahah , sorry ! men det är så det är :P

-

idag kan jag lova er att det bara blir en slappdag för mej :P ska snart lägga mej i ett varmt bad med en ansiktmask och bara njuta :) sen ska jag äta något , när magen tillåter det :P



hörs senare !

puss&kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0